Як побубована брехня з відгуками на сайтах продажу техніки

Кейс смартфон Samsung відгуки

Ви думаєте що прочитали відгук про товар, і там розкажуть всю правду? Є рейтинги. І там не будуть обманювати? Я вважав, що такою єрундою займаються більше політики. Вони більш соціалісти. Забрати і поділити. Але, цим займаються і всі крупні компанії. По крайній мірі в сегменті смартфонів. Починаючи з брендів, і закінчуючи всіма великими мережами дистрибуції. Я купив Samsung. Розчарувався, і більше ніколи не куплю цей бренд? Що призвело до такої ситуації, розглянемо далі.

Моя історія смартфон Samsung

Я на телефони ніколи не витрачав великих коштів. Для мене звонить, ну і добре. Але, один параметр який для мене важливий – це якість. Тобто, щоб телефон працював якийсь час. Користувався до цього дешевим Китаєм Lenovo. Кілька років. Вже через років 5 екран сильно зацарапав. Втратилась трішки яскравість. Але, користуватись можливо. Ще є одна горіхоколка. Такий великий в корпусі. Трішки тупить буває, але працює стабільно. Ну, і мені розповідають, що Samsung – це сама надійна марка. Я її купую. І, попадаю. Гроші на вітер.

І так, телефони носяться в кишені. Вигин якийсь при цьому створюється. Так було зі всіма телефонами. І з цією маркою не виключення. І так, через 3 місяці смартофн починає глючити. Саме екран. Екран, який як я вважав, самий кращий. Ну, думав він же кращий, тому більш ніжний. Але коли через пів року користування він наклацав до того, що заблокував в вайбері мого покупця, ну я вже не витримав.

Сервісне обслуговування Samsung

Сервіс відмовився брати по гарантії. Ну, у вас є вигин. Всі інші телефони при такому працюють, але смартфон Samsung – ні. Ладно. Раз вигин такий серйозний, то мені пропонують за гроші потім поміняти екран. Тут я вже починаю не розуміти. В мене вигин що я зламав екран. Тоді на нього не можна клеїти інший, бо корпус кривий. Але, за ваші гроші сервісний центр наклеїть. Тобто, для гарантії у вас вигин, але насправді це нічого не значить. Плюс, в сервісному центрі кинули телефон і зробили реальне механічне пошкодження. І директор, це не ми, воно давно, ось зашліфоване.  В акті немає механічних пошкоджень, а віддають з ним. Одним словом гарантії ніякої.

Отже, гарантія на смартфон Samsung відсутня. Її немає. Хіба що ви ним не те що користуватись не будете, а під колпаком тримати. Для чого такий телефон? Одним словом, смартфон Samsung виявився гіршим по якості, ніж будь які мої інші телефони. Ну, і гарантії ніякої не надали.

Відгуки про смартфон Samsung

Ну, я вирішив написати відгук. Реальний по ситуації, що в мене склалась. Allo, Foxtrot, Comfy, MOYO, Eldorado, Rozetka. Жоден з цих сайтів не пропустив відгук. Ну як це так, написати, що товар в них повний непотріб?

Так що якщо ви надієтесь на відгуки в інтернеті, як на джерело інформації, то я розчарую вас. Там все прибрано. Зроблено під них. Під продажі. А не під реальну ситуацію. Так що мережі грають в ту саму гру. Вони не будуть підтримувати негативні відгуки на свого постачальника. Давайте реально глянемо на ситуацію: в них ділові відносини. І вони не можуть писати негатив на бізнес партнерів.

Що робити покупцям?

Світ не досконалий. Що ж. Мінімум, я Samsung в житті нічого не куплю. Чи виграв цей бренд від своєї поведінки? 100% програв. І не цю суму. Мав певні претензії до лайфа. Так там зрозуміли, що краще їм подарувати мені 50 грн., ніж втратити клієнта, який з ними вже 15 років. В Samsung в Україні цього не розуміють. В них короткостроковий прибуток.

Тепер по мережам. Ні MOYO, ні Rozetka, ні інші сервісні магазини для мене вже не авторитет. Rozetka і так мені колись не заплатила на мою фірму за надані послуги. Що ж. Я в неї нічого не купив за весь час її існування. І теж купувати не буду. Але інші мережі… Буду намагатись обходитись без них. Адже, вони обманюють з відгуками, і впевнений, так само гарантії надавати не будуть. То чому мені до них звертатись, якщо вони така сама компанія “рога і копита”? Вони ні за що не відповідають, і лише намагаються виглядати гарно. А не бути ними.

Що робити компаніям

Є варіант вести себе так само як Samsung або великі мережі, які їх продають. Вони знають, що голосом своїм в інтернеті перекричать усіх незадоволених. Вони окупували всю територію, де можна залишити відгук. Як ОЛХ окупував дошки оголошень. Інших варіантів глобально немає. Чи правильний цей шлях? В короткостроковій перспективі 100% правильний. Але, для розвитку бренда – ні.

При такій поведінці, анти клієнто орієнтованій, буде збиратись якась маса людей, яка категорично буде ставитись до бренду. Буде формуватись антирейтинг. Навіть з великим антирейтингом можливо заробляти. Але, все це буде не стабільно. Як приклад, візьмемо партію регіонів. Великий антирейтинг. Чи заробляла вона? Так, в певний період мала прибуток. Де вона зараз?

Для себе ви маєте вирішити. Вам потрібний прибуток сьогодні і зараз, чи ви працюєте на бренд. Samsung показав, що йому його марка все одно. Йому потрібні гроші і зараз. А як вашому бренду? Невже ви хочете мати людей, які 100% у вас нічого в житті не куплять, а будуть розвивати ваших конкурентів?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *